تجربه نگاری پیاده روی اربعین سال 1394

تجربه نگاری پیاده روی اربعین سال 1394

جمع آوری و ارایه خاطرات و تجربیات زیارت کربلا در پیاده روی اربعین 1394
تجربه نگاری پیاده روی اربعین سال 1394

تجربه نگاری پیاده روی اربعین سال 1394

جمع آوری و ارایه خاطرات و تجربیات زیارت کربلا در پیاده روی اربعین 1394

رؤیا یا واقعیت

یکماه قبل از اربعین بعد از مراسم عزاداری خسته به خواب رفتم. در خواب و بیداری گویی بیدار بودم، در روزی آفتابی و در فضای باز جمعیت کثیری را نشسته روی زمین دیدم که دور یک نفر حلقه زده بودند. خوب دقت کردم مراسم عزا بود

  ادامه مطلب ...

توصیه به نماز شب و نماز اول وقت صبح

بین واقعیت و مکاشفه برایم حاصل شده بود قبل از اینکه برخی حوادث و صحنه ها برایم حادث شوند، از قبل آنها را تجربه کرده ام و سرّ این ماجرا را هم نمی دانم که آیا به خواب دیدم یا چندی قبل از وقوع همان ماجرا، با کشف شهود مشاهده کرده ام یا خیر و اساساً چون این قبیل موارد برایم نادر پیش آمده در علت آن زیاد دقیق نشده ام.

  ادامه مطلب ...

وصیت نامه یکی از زائرین اربعین قبل از حرکت

اَلحَمدُلِله الَّذی جَعَلَنا مِنَ المُتَمَسِّکینَ بِوَلایه الحیدر(امیرالمؤمنین (ع))

حاصل عمرم یک جمله بیشتر نیست «در حبّ اهل بیت (ع) همه چیز هست»

لذا خودم، همسرم، فرزندم و خانواده ام را بعد از توصیه به تقوای الهی و نظم امور به حبّ اهل بیت (ع) و دلسوختگی برای ایشان دعوت می کنم.

 

ادامه مطلب ...